referat bestyrelsesmøde 10-01-2023
referat bestyrelsesmøde 28-11-2022
referat bestyrelsesmøde 26-10-2022
referat bestyrelsesmøde 08-06-2022
referat bestyrelsesmøde 03-05-2022
referat bestyrelsesmøde 06-04-2022
referat bestyrelsesmøde 08-03-2022
referat bestyrelsesmøder 13-02-2022
referat bestyrelsesmøde 10-01-2022
Skovlunde d. 31-08-2021
Indkaldelse til bestyrelsesmøde
I afdelingsbestyrelsen 107
Tirsdag den 31. august kl. 18:00 -21:00
Dagsorden:
1. Velkommen
2. Valg af ordstyrer/ Valg af referent
3. Godkendelse af referat
4. Formandens meddelelser / Nyt fra AAB
5. Meddelelser fra QPARK / Minihelhedsplan - Bygherremøde
6. Meddelelser fra beboerlokalet / Gårdmiljø
7. Hjemmesiden m.m.
8. Næste møde
9. Eventuelt
Dagsorden:
Tilstede Kim Kruuse, Glenn Enna, Lene B. Enna.
Afbud fra Ziqa Christensen og Pernille Jørgensen.
Formand Lene B. Enna byder velkommen.
2. Valg af ordstyrer: Kim Kruuse
Valg af referent: Glenn Enna
3. Godkendelse af referat:
Godkendt
4. Formandens meddelelser / Nyt fra AAB
Repræsentantskabsmøde den 25/8 2021, Glenn og Lene deltog, det var et langt møde, da der ikke har været
noget møde siden Covid-19 lukkede Danmark ned, der var mange valg i de forskellige udvalgene.
AAB har fået nyt logo. Referatet bliver lagt ud på hjemmesiden.
Møde med Christian Høgsbro, efter han havde været til møde med Ballerup kommune.
Vi havde en god snak om hvad der rørte sig i afd. 107. Vi har desværre mange unge som holder til på afd.107
område. Børn og beboer er utrygge, da der bliver handlet med hash, og udefrakommende færden i
Kæderne, hvor der desværre også har været en del indbrud. AAB / Ballerup kommune, SSP og bestyrelsen
tager på en trygheds tur i afdelingen, for at se hvordan afd.107 kan blive trygt at bo i.
Vi har mange klager fra beboer i afdelingen, som desværre har en hård tone over for hinanden.
Så der vil blive lave en velkomst folder, hvor der vil stå de vigtigste ting i, så som beboere adfærd når man
flytter ind i afd.107, samt parkeringsreglementet, m.m.
Forslag til afdelingsmøde den 20/9 2021, fra AAB og bestyrelsen, nøgle brikker på alle kælderdøre,
overvågning, styning af træer ved Torvevej/ Ballerup Boulevard, knallert 30 skal stå sammen med
motorcykler, knallerter 45, fri sæbe i vaskerierne.
5. Qpark / Helhedsplan.
Mange nye beboer er flyttet ind, og ønsker p-tilladelse, men en del har svært ved at holde en ordentlig tone
og læser parkeringsreglementet som bliver udleveret når man flytter ind.
Helhedsplanen:
Landsbyggefonter er ude at se lejligheder i afd. Med henblik på helhedsplan.
6. Beboerlokalet:
Beboerlokalet kan igen lejes.
Bestyrelsen sidder i beboerlokalet den 1. mandag i måneden fra kl. 19.00-20.00.
7. Hjemmesiden:
Der er ikke nået nyt.
8. Næste møde den 6/9 2021.10.12
9. Eventuelt: Der er Ikke noget eventuelt.
Mødet sluttede kl.21.00
Tak for et godt møde.
Venlig hilsen
Formand Lene B. Enna AAB 107
Indkaldelse til bestyrelsesmøde
I afdelingsbestyrelsen 107
Torsdag den 20. april kl. 18:00 -20:00
Dagsorden:
Tilstede er Lene, Glenn, Kim, Pernille, Ziga
1. Velkommen
Formanden byder velkommen.
2. Valg af ordstyrer/ Valg af referent
Pernille skriver referat.
3. Godkendelse af referat
Referat godkendt.
4. Formandens meddelelser/ Nyt fra AAB
Vi skal have afskærmning mellem afd. 47 og 107. Alt hvad der er blevet fjernet og ødelagt ynder byggeriet vil vi have erstattet. Meget af det der er fjernet (hegn/buske/græs) fra afd. 107, er blevet fjernet uden tilladelse. Der skal også findes en løsning for de beboere der bor lige ud til de nye rækkehuse. De beboere der bor ud til rækkehusene, er blevet lovet en afskærmning, og det har de ikke fået.
5. Meddelelser fra QPARK / Minihelhedsplan – Bygherremøde
Minihelhedsplanen vil vi have lavet om til en helhedsplan så vi kan få tilskud til renovering/istandsættelse. Info skal ud til beboerne.
Der er købt ind til at optegne striber på parkeringspladsen.
Der står nogle penge på vores parkeringskonto, 68.259kr. (og beløbet stiger løbende), som bestyrelsen vil se om kan gå til velgørende formål, eller til noget i afdelingen til glæde for beboerne.
6. Meddelelser fra beboerlokalet / Gårdmiljø
Der skal males og gøres hovedrent i beboerlokalet.
7. Hjemmesiden m.m.
Ingen bemærkninger
8. Næste møde
18-5-2021 kl. 18-20.30
9. Eventuelt
Ingen bemærkninger
Referat af bestyrelsesmøde I afdelingsbestyrelsen 107.
Ser frem til et godt møde.
Venlig hilsen
Formand: Lene Enna AAB 107
Indkaldelse til bestyrelsesmøde
I afdelingsbestyrelsen 107
Torsdag den 18. marts kl. 10:00 -12:00
Dagsorden:
1. Velkommen
2. Valg af ordstyrer/ Valg af referent
3. Godkendelse af referat
4. Formandens meddelelser/ Nyt fra AAB
5. Meddelelser fra QPARK / Minihelhedsplan - Bygherremøde
6. Meddelelser fra beboerlokalet / Gårdmiljø
7. Hjemmesiden m.m.
8. Næste møde
9. Eventuelt
Referat af bestyrelsesmøde I afdelingsbestyrelsen 107.
Dagsorden:
Tilstede er Lene, Glenn, Kim, Pernille, Ziga og Inspektør Jesper.
Formand Lene byder velkommen.
Valg af referent: Ziga
Godkendt
Nogle af træerne er gået ud, og skal fældes.
Vi vil ikke betale for fældning af træerne, hvis det viser sig at det ikke er vores område.
20.4.2021 kl. 18.00-21.00
10. Eventuelt:
Der er intet under eventuelt.
Vi slutter mødet 12.46
Ser frem til et godt møde.
Venlig hilsen
Formand: Lene Enna AAB 107
Skovlunde den.
09-02-2021
Indkaldelse til bestyrelsesmøde
I afdelingsbestyrelsen 107
Onsdag den 09. februar 2021 kl. 10.00-12.00
Dagsorden:
1. Velkommen
2. Valg af ordstyrer/ Valg af referent
3. Godkendelse af referat
4. Formandens meddelelser
5. Meddelelser fra QPARK
6. Meddelelser fra beboerlokalet
7. Nyt fra AAB (mini helhedsplan)
8. Næste møde
9. Eventuelt
Referat af bestyrelsesmøde I afdelingsbestyrelsen 107.
Dagsorden:
Tilstede er Lene, Glenn, Kim, Pernille, Ziga og Inspektør Jesper, Pernille forhindret.
1. Velkommen:
Formand Lene byder velkommen.
2. Valg af ordstyrer: Glenn
Valg af referent: Ziga
3. Godkendelse af referat:
Godkendt
4.
Formandens
/inspektør
Jespers
meddelelser:
Vores inspektør, er i dialog med sæbeforhandler til vores vaskerier, for at finde en løsning på sæbe til vores nye maskiner. Sæbe i maskinerne er pt en prøve. De første seks måneder er en
gratis,
og derefter skal det på afstemning til årsmøde.
Der er sæbe, skyllemiddel, blegemiddel, afspænding, og rensemiddel til fri afbenyttelse de første seks måneder. Der er også mulighed for at bruge sine egne sæbeprodukter.
Der kommer 4 vaskemaskiner og 2 tørretumblere i hvert vaskerum.
Jesper har fået forhandlet sig frem til to års tilsyn fra fabrikken.
Der vil blive udlevere
t
en
vaskebrik pr lejlighed.
Mister man sin vaskebrik, bliver den mistede vaskebrik deaktiveret og ny bliver aktiveret.
Lov og vedtægter, skriver at man skal være 16 år for at vaske
i vaskerierne.
Dette står desværre ikke i vores gamle vedtægter men er tilføjet på sedler i vaskerier
, og bliver lagt ind på
hjemmesiden.
Der kommer en lille instruktion video, hvordan maskinerne bruges, og denne video vil være til at finde på vores hjemmeside,
når vaskerierne er færdig lavet.
Vi arbejder på at beplantning
samt
hegn
mm.
afd.47og , i afd.107`s skel.
ind mod de nye rækkehuse
Der er kontakt til diverse firmaer grundet jorden
, ikke er tilfredsstillende, efter afd.47 har gravet r
ør
ned.
Det
skal ordnes ordentligt med en tromle.
Med hensyn til træerne ud mod Torvevej.
Arbejdes der på en løsning
så vi kan komme det kriminelle miljø til livs.
inde en løsning
på
træerne. Det viser sig at det ikke er kommunens træer, men vores egne.
Vi skal have valg på årsmøde angående overvågning og briksystemer. Vi har økonomi til det.
Så vi kan få stoppet indbrud og uvedkommende i kælderene.
Vi har penge til at f
Der er en del knallerter herude som skal fjernes af ejerne
, da der ikke er nummerplade på.
Der holder en
flere
rundt omkring.
Kim Kruse har snakket med kommunen angående lovgivningen, og det skal til årsmøde angående de knallerter som er her. Der skal stemmes angående parkeringsplads til knallerter.
Så de kan komme væk fra husmuren.
5.
Meddelelser fra QPARK
:
Alle parkeringstilladelser er fornyet, nogle få har ikke meldt tilbage, og dermed har de mistet deres parkeringstilladelse.
Beboerne som har handicap pladser bliver indkaldt snarest
, til en samtale, om deres behov er det samme stadig,
men på grund af Covid-19 har dette ikke kunne lade sig gøre.
Når
r ledige, vil der blive lavet, ikke dedikerede pladser.
Til fri
afbenyttelse
for
alle
, med
ar
handicap
skilt
, h
fri mulighed for at bruge pladserne, så de ikke er dedikeret til en direkte beboer
.
handicap pladserne blive
6. Meddelelser fra beboerlokalet/Gårdmiljø:
AAB/
Bestyrelsen
holder
stadig
beboerlokale
/klubber
lukket pga. Covid-19.
Branddør er lukket fra opgangen n
ummer
88 og der er sat en ny i den anden ende af beboe
r
lokalet.
Til næste år, i julen, skal guirlanden ved Torvevej indgangen op og hænge igen.
Der skal findes en løsning hvad angår lysene,
men vi skal have flere guirlander op.
Der skal lidt mere julepynt op.
så det ikke gener beboerne,
7. Nyt fra AAB / Minihelhedsplan – Bygherremøde:
Vi afventer materiale fra vores
projektleder,
Mette.
Og vi håber på at det bliver godkendt i OB bestyrelsen, så
minihelhedsplanen kan blive til en helhedsplan
.
Det skal
ud til urafstemning
hos alle beboerne i afd.107,
så vi ikke får den høje , som der er på planen nu.
8. Næste møde:
18.03.2021 kl. 10.00-12.00
10
. Eventuelt
:
Der er intet under eventuelt.
Vi slutter mødet 12.46
Ser frem til et godt møde.
Venlig hilsen
Formand: Lene Enna AAB 107
Skovlunde den. 14-10-2020
Indkaldelse til bestyrelsesmøde
I afdelingsbestyrelsen 107
Onsdag den 14. oktober kl. 18:00 -21:00
Dagsorden:
1. Velkommen
2. Valg af ordstyrer/ Valg af referent
3. Godkendelse af referat
4. Formandens meddelelser
5. Meddelelser fra QPARK
6. Meddelelser fra beboerlokalet
7. Nyt fra AAB (mini helhedsplan)
8. Næste møde
9. Eventuelt
Referat af bestyrelsesmøde I afdelingsbestyrelsen 107.
Dagsorden:
Tilstede er Lene, Glenn, Kim, Pernille og Ziga.
Formand Lene byder velkommen.
Valg af referent: Ziga
Godkendt
Der har været mange henvendelser på hærværk og utrygge
situationer i afd. 107, og vi går videre med henvendelserne til kommunen, blandt andet.
Vores årlige julefest er aflyst på grund af Covid-19.
Der er mange problemer med Fibia, og det skal der findes en løsning på.
Der snakkes om en fælles klage.
Vi skal have tilset alle handicap pladser, og vores beboere med handicap plads, vil blive indkaldt inden det nye år.
Bilen uden plader som holdt på dråben, er blevet fjernet.
Bumpene som er lavet, er lavet for beboernes børn og de svært gående ældre. De fungerer fint og de neddæmper farten, utrolig godt.
Dette er en midlertidig
løsning, indtil gårdmiljøet skal renoveres.
Bestyrelsen fastholder stadig at beboerlokalet fortsat holder lukket pga. Covid-19.
Der bliver stadig arbejdet på mini-helhedsplanerne.
20-11-20.
10. Eventuelt:
Bestyrelsen har ferie
i hele december 2020.
Ser frem til et godt møde.
Venlig hilsen
Formand: Lene Enna AAB 107
Indkaldelse til bestyrelsesmøde
I afdelingsbestyrelsen 107
Onsdag den 12. august kl. 18:00 -21:00
Dagsorden:
Tilstede er Lene, Glenn, Kim og Pernille. Ziga er udeblevet.
Formand Lene byder velkommen.
Valg af referent: Pernille
Godkendt
Bestyrelsen har efter ferien fået et opsigtsvækkende brev fra en tidligere beboer. Dette brev virker alarmerende og efter at have læst det, kan vi bedre forstå hvorfor vi skal kæmpe og har bump på vejen. Vi er nødt til at gå dybere ind i sagen, og beboerne vil snarest høre mere om dette.
De træer der er syge i vores gårdmiljø bliver fældet.
Brandtilsynet skal kigge på branddøren i beboerlokalet. Den er placeret forkert i forhold til brandsikkerheden.
Vi er kommet godt i gang med en folder til beboerne. Vi har bestilt en fotograf som skal komme og tage nogle flotte billeder af vores afdeling til folderen.
Det bliver undersøgt hvad vi kan gøre i forhold til ladestation til el-biler i afdelingen.
Bestyrelsen har fået en nøgle til trækvognen, så det nu er muligt at låne den ud udenfor gårdmændenes arbejdstid.
Der er indkaldt til ekstraordinært afdelingsmøde, da alle årsmøder er aflyst pga. Covid-10. Regnskabet er kun til orientering og er allerede godkendt af OB.
Alle med handicappladser skal have handicapskilte synlige i bilen. Det koster 1590kr. i afgift hvis dette ikke overholdes.
Bilen uden plader som holder på dråben skal fjernes.
Bestyrelsen fastholder at beboerlokalet forsat holder lukket pga. Covid-19.
Der bliver stadig arbejdet på mini-helhedsplanerne.
Tirsdag den 25/8-20.
10. Eventuelt
Ser frem til et godt møde.
Venlig hilsen
Formand: Lene Enna AAB 107
Bestyrelsesmøde
I afdelingsbestyrelsen 107
Tirsdag den 9. juni kl. 18:00 -21:00
Dagsorden:
1. Velkommen
2. Valg af ordstyrer/ Valg af referent
3. Godkendelse af referat
4. Formandens meddelelser
5. Nyt fra bestyrelsen
6. Meddelelser fra QPARK
7. Meddelelser fra beboerlokalet
8. Nyt fra AAB / Minihelhedsplan - Bygherremøde
9. Næste møde
10. Eventuelt
1. Lene byder velkommen til bestyrelsesmødet, og fortæller at grundet vi ikke har måtte holde møde på grund af Covid-19, er vores nye inspektør, Jesper, med på mødet, med kort varsel.
De første 2 timer før dagsorden blev budget 2021 gennemgået , sammen med Jesper. Huslejestigning = 0% . Budget ser ellers rigtig fint ud. Lene takker alle medlemmer for fremmødet, og fortæller at det er godt at se os alle igen.
2.Tilstede er, Lene, Glenn, Kim og Ziga. Pernille er syg.
Kim er ordstyre og Ziga er referant.
3. Vi skal have urafstemning ud angående kattehold, som blev stillet til foreslag på afdelingsmødet år 2019, hvor der var problemer med optællingen.
Dette vil vores inspektør, Jesper, sørger for at undersøge.
Budgettet er gennemgået og det er fint.
Vores inspektør Jesper, er positivt overrasket, over vores budget i afdelingen.
Bestyrelsen har været ude hos flere beboere angående klager i Corona tiden.
Vi er en parlematarisk bestyrelse og kan ikke hjælpe, udover at henvise videre til Team Jura.
Der har været problemer angående mageskift.
Dette er undersøgt og undersøges videre da der er uopklarede ting angående dette.
Vi arbejder stadig på at der kommer en løsning angående nye vaskerier, da Aab har valgt at lukke udbud, se info i nyhedsbrev, som kommer i postkasserne snarest.
Alle aktivitets klubber må gerne åbne, men grundet de mange regler der er sat, har bestyrelsen valgt ikke at åbne op for dem endnu.
Nyhedsbrev skulle have været ude i Maj-Juni men dette kommer først ud i Juni-Juli grundet Covid-19.
Bestyrelsen har lavet en facebookgruppe, som snart bliver lanceret, hvor man kan stille spørgsmål direkte til bestyrelsen.
5. Der er ikke noget nyt fra bestyrelsen.
6. Qpark og vores parkeringsansvarlig har forhandlet sig frem til 20% på alle afgifter, der bliver udstedet.
Derfor vil der komme en opgørelse fra første kvartal.
Fremadrettet vil opgørelsen komme en måned efter kvartal.
Der har været advarsler til handicap pladserne, da nogle af beboerne med handicap plads, har haft problemer med de små pladser, så de har været nødsaget til at holde på opmærknings striberne. Det er bestemt at de skal se bort fra dette.
Det er nævnt for Qpark at de ikke må holde på hjemmeplejens pladser, når de kontrollere vores parkeringsplads.
Der arbejdes på, en dato af opmærkning af striber.
Handicap pladsernes ejere skal indkaldes til en snak, om de stadig har behovet for handicap plads.
Dette vil blive i nærmeste fremtid
Det er påkrævet at handicap skilt SKAL være synligt i for- eller bagrude. Dette står også på skiltet foran pladserne.
Qpark vil gerne have dette overholdes.
7. Der er stadig lukket i beboer lokalet.
Vi venter med at lukke op, indtil der er nyt fra Aab om retningslinjer, som kan udføres, samt er der sommerferie nu.
8. Der har været møde med vores nye inspektør, Jesper Jensen.
Han er sat ind i de ting som der versere herude angående hængepartierne.
Og han er positivt indstillet på at få en god afdeling op og køre.
Angående minihelhedsplanen, har der været møde med arkitekter, og Mehdi stopper som projekt og drift kordinator, i vores afdeling.
Vi har fået en ny projekt og driftkordinator som har rigtig mange års erfaring, Mette Larsen.
Gaihede, vores rådgivende ingeniør, skal udarbejde nye byggematrialer, og vender tilbage.
Der skal laves bygningspakker med forskellige idéer, som der skal tages stilling til, på beboer møde.
Så vi opfordre, så mange som muligt at komme til dette møde.
Dato på mødet, vil komme snarest.
9. Næste møde er sat til, Onsdag d. 8 Juli - 2020 kl. 16.00-18.00.
10. Der er intet på eventuelt.
Velmødt til næste møde.
MVH
Afdelingsbestyrelsen Aab 107
Afdelingsbestyrelsen 107
Mandag den 10. februar kl. 18:00 -21:00
Dagsorden:
1. Velkommen
2. Valg af ordstyrer/ Valg af referent
3. Godkendelse af referat
4. Formandens meddelelser
5. Meddelelser fra QPARK
6. Meddelelser fra beboerlokalet
7. Nyt fra AAB / Minihelhedsplan - Bygherremøde
8. Næste møde
9. Eventuelt
1.Formand Lene byder velkommen.
2.Glenn er ordstyrer og Ziga er referent.
Til mødet er Formand Lene,
Glenn, Kim og Ziga.
Pernille har meldt afbud.
3.Sidste referat er godkendt.
4.Møde med vores inspektør, John Kuhlmann.
Hvor vi gennemgår servicekontrakten.
Mødet bliver holdt I marts måned
2020.
Alt tidligere papir arbejde med referater mm, som har ligget I bestyrelseslokalet,
afventes stadig at blive hentet af Aab. Disse papirer skal scannes ind til docunote.
Der skal holdes fastelavn med afdeling 106, og alt planlægning
samt indkøb er ordnet.
Alt klage som omhandler beboer/beboer internt, skal direkte ind til team jura I Aab, via beboer.
Der er kommet mange klager fra beboer, angående Fibia, så bestyrelses har besluttet at kontakte Fibia,
så beboerne kan få den ordentlige hjælp de skal have og har krav på.
Beboerbladet bliver nu til at kunne læse på internettet frem for I papir tryk.
Dette kan læses på, aab´s hjemmeside.
Sommerfest/arrangement skal snart planlægges, og bestyrelsen har godtaget at vi holder den sammen med afdeling 106, hvis de lyster dette.
5.Der er lavet ny aftale med Qpark, vi har forhandlet os frem til 20%, for hver afgift der bliver
udskrevet I afdeling 107.
Disse penge bliver brugt til maling af striber mm, som omhandler parkering.
6. Der arbejdes på at pengene bliver trukket via huslejen, for leje af beboerlokalet.
Så bestyrelsen ikke lægger inde
med kontanter.
7. Aab og arkitekt, er igang igen.
Vi venter på dato til afdelingsmøde som omhandler minihelhedsplan.
8. Næste bestyrelsesmøde er 16/3-2020 kl. 18-21.
Mvh
Afdelingsbestyrelsen
Aab 107
Skovlunde den. 20/01/2020
Dagsorden
:
1. Velkommen
2. Valg af
ordstyrer og referent
3.
Godkendelse af referat
4. Formandens me
d
delel
ser
5. Meddelelser fra Q-park
6. Nyt fra beboerlokale
7.
Nyt fra
a
a
b
(Minihelhedsplan)
8. Næste møde
9. Eventuelt
Referat af bestyrelsesmøde I afdelingsbestyrelsen 107.
Dagsorden
:
1.
Velkommen
: Lene
2.
Valg af ordstyrer og refere
nt
:
Glenn
er ordstyrer
og
Ziga
er referent
3.
Godkendelse af referat
: godkendt
.
4.
Formandens meddelelser
:
Gårdmand Ole tømmer glasmontren for bestyrelsen for meddelelser hver 14 dag, som efterfølgende kommer I en mappe på kontoret.
Vi har rykket for de nye vaskerier for afd. 107.
Vores inspektør
skal deltage I bestyrelsesmøder hvert kvartal.
har Aab
afløser I afd. 107.
Grundet sygdom
Dette sker 23/2/2020
indsat en
Vi glæder os til at møde ham på næstkommende møde.
Vi holder fastelavn I afd. 107, slået sammen med afd. 106(Blokhaven)
Der er købt nye fodboldmål, som bliver sat ud til brug I foråret.
Der er købt nye bord og bænke, og parasoller, og de bliver også sat ud til foråret.
Der har været brand I opgang 24
I 2018
til årsmøde at de skal installeres i fraflyttede lejligheder til nye beboer.
Røgalarm er godkendt
Men efter denne brand episode, vil bestyrelsen arbejde på at vi kan få røgalarm I alle boliger
.
Dette kan komme på afstemning
5.
Meddelelser fra Q-Park
Vi har haft års registrering.
I år 2020/202
1.
Der er registreret 208 nye tilladelser.
De 75 kroner som opkræves via huslejen, til p-tilladelse bliver opkrævet 1 marts 2020.
2019 er ikke opkrævet og de opkræves, samt de 75 kroner for 2020.
Skiftes bil inden januar, og der kræves ny tilladelse, opkræves 75 kroner for ny tilladelse.
Vores p-reglement står på hjemmesiden, aab107.dk
Vi opfordrer til at læse disse.
6.
Nyt fra beboerlokalet
Gryderne
og duge er købt.
7
.
Nyt fra AAB (mini-helhedsplan)
a
ab angående minihelhedsplanen, og der er stadig bump på vejen.
Bestyrelsen venter stadig svar fra
Aftalen var at der skulle holdes møde I januar 2020, men grundet langtidssygdom inde fra aab, kan dette ikke lade sig gøre.
8.
Næste møde
Beboer time er D. 3/2-2020 fra 19-20 og næste bestyrelsesmøde er D. 10/2-2020
9.
Eventuelt
Der er ingen info.
Venlig hilsen
Bestyrelsen AAB 107
Skovlunde den. 20/01/2020
Dagsorden
:
1. Velkommen
2. Valg af
ordstyrer og referent
3.
Godkendelse af referat
4. Formandens me
d
delel
ser
5. Meddelelser fra Q-park
6. Nyt fra beboerlokale
7.
Nyt fra
a
a
b
(Minihelhedsplan)
8. Næste møde
9. Eventuelt
Referat af bestyrelsesmøde I afdelingsbestyrelsen 107.
Dagsorden
:
1.
Velkommen
: Lene
2.
Valg af ordstyrer og refere
nt
:
Glenn
er ordstyrer
og
Ziga
er referent
3.
Godkendelse af referat
: godkendt
.
4.
Formandens meddelelser
:
Gårdmand Ole tømmer glasmontren for bestyrelsen for meddelelser hver 14 dag, som efterfølgende kommer I en mappe på kontoret.
Vi har rykket for de nye vaskerier for afd. 107.
Vores inspektør
skal deltage I bestyrelsesmøder hvert kvartal.
har Aab
afløser I afd. 107.
Grundet sygdom
indsat en
Dette sker 23/2/2020
Vi glæder os til at møde ham på næstkommende møde.
Vi holder fastelavn I afd. 107, slået sammen med afd. 106(Blokhaven)
Der er købt nye fodboldmål, som bliver sat ud til brug I foråret.
Der er købt nye bord og bænke, og parasoller, og de bliver også sat ud til foråret.
Der har været brand I opgang 24
I 2018
til årsmøde at de skal installeres i fraflyttede lejligheder til nye beboer.
Røgalarm er godkendt
Men efter denne brand episode, vil bestyrelsen arbejde på at vi kan få røgalarm I alle boliger
.
Dette kan komme på afstemning
5.
Meddelelser fra Q-Park
Vi har haft års registrering.
I år 2020/202
1.
Der er registreret 208 nye tilladelser.
De 75 kroner som opkræves via huslejen, til p-tilladelse bliver opkrævet 1 marts 2020.
2019 er ikke opkrævet og de opkræves, samt de 75 kroner for 2020.
Skiftes bil inden januar, og der kræves ny tilladelse, opkræves 75 kroner for ny tilladelse.
Vores p-reglement står på hjemmesiden, aab107.dk
Vi opfordrer til at læse disse.
6.
Nyt fra beboerlokalet
Gryderne
og duge er købt.
.
Nyt fra AAB (mini-helhedsplan)
Bestyrelsen venter stadig svar fra
a
ab angående minihelhedsplanen, og der er stadig bump på vejen.
7
Aftalen var at der skulle holdes møde I januar 2020, men grundet langtidssygdom inde fra aab, kan dette ikke lade sig gøre.
8.
Næste møde
Beboer time er D. 3/2-2020 fra 19-20 og næste bestyrelsesmøde er D. 10/2-2020
9.
Eventuelt
Der er ingen info.
Venlig hilsen
Bestyrelsen AAB 107